Ryggsäckar till barn

Jo, det är så här att min pojke börjar bli stor nu. Han måste ha en ryggsäck. Och inte en sån här asagullig ryggsäck från Lilliputiens som jag dåligtsamveteköpte dyrt efter att ha kommit hem tomhänt från en hel helg i Paris. Den genomskinliga plastryggan med sandlådeleksaker från Coop duger inte den heller. Nä, han behöver en redig rygga. En sån man ska ha när dagis drar på utflykt. En ryggsäck som han kan orka bära sin lilla smörgås i. Och sin lilla festis.

Alltså ärligt. Finns det något alternativ till Kånken Mini från Fjällräven?

Eh ja, jag är född på 70-talet och jag skämmer bort min förstfödde.

Elmo med sina två ryggsäckar. Blir det en tredje snart?

3 responses to this post.

  1. Posted by Tommy on 14 maj, 2011 at 10:44

    Vi har en sån här, som vår 2,5-åring är väldigt stolt över.
    http://intersport.se/Produkter/Utrustning/Outdoor/Ryggsackar/AMARILLO-12/

  2. Fin och säkert mer prisvärd! Tack för tipset, ska kolla in den 🙂

  3. Posted by AM on 19 juni, 2017 at 14:28

    Elmo 😀

Lämna en kommentar